مقالات

لیبل تلفیقی اصالت

لیبل تلفیقی اصالت

لیبل تلفیقی در میان انواع برچسب اصالت کالا با استقبال بالایی مواجه شده است و می توان آن را پرکاربردترین برچسب در حوزه سلامت دانست. شروع بکارگیری این لیبل نیز به تاریخ 27/05/94 باز می گردد که سازمان غذا و دارو طی خبرنامه رسمی به شماره 655/73312 در پی افزایش تقاضا از سوی شرکت های وارد کننده مبنی بر ترکیب و ادغام برچسب ها و لیبل های فارسی نویس، لیبل تلفیقی اصالت کالا را معرفی نمود. بر اساس این خبرنامه این امکان وجود دارد که لیبل اصالت سلامت و لیبل فارسی نویس با هم ادغام شوند و در قالب یک لیبل روی محصولات درج شوند.

چاپ لیبل تلفیقی اصالت

لیبل تلفیقی اصالت به طور کلی حاوی دو بخش می باشد، در یک بخش اطلاعاتی درج می گردد که روی لیبل اصالت در اندازه 20*40 نوشته می شود. بخش دوم نیز حاوی اطلاعات فارسی می باشد.

به دلیل این که فضای این لیبل ها کم است و در مقابل باید حاوی اطلاعات بسیاری باشد، چاپ لیبل تلفیقی اصالت زمان بر است. هم چنین ضایعات چاپ این لیبل نیز بسیار بالا می باشد.

نکته دیگر به قیمت لیبل تلفیقی اصلات کالا باز می گردد که به دلیل متریالی که در ساخت آن به کار می رود، گران تر است. از این رو اگر می خواهید هزینه تمام شده چاپ این لیبل برای شما پایین تر باشد، باید آن را در حجم بالایی سفارش دهید.

نمی توان عامل ابعاد و اندازه لیبل را در قیمت گذاری آن نادیده گرفت. به طور مثال اگر لیبل تلفیقی اصالت کالا 4 ردیفه باشد، نسبت به لیبلی که به صورت دو ردیف چاپ می شود، هزینه کمتری دارد.

کژال عالیان نو با سابقه ی طولانی مدتی که در زمینه ی چاپ لیبل اصالت دارد، می تواند به شما عزیزان در چاپ لیبل تلفیقی اصالت کمک نماید.

انواع برچسب تلفیقی اصالت کالا

لیبل تلفیقی اصالت، اندازه و  انواع مختلفی دارد و این که کدام یک از آن ها برای شما مناسب است، به اندازه کالا یا فرآورده یا نحوه استفاده از آن ها بستگی دارد. به طور کلی اندازه های این لیبل در بازار به این ترتیب می باشند:

  • برچسب تلفیقی اصالت 20*40
  • لیبل تلفیقی اصالت 23*47
  • برچسب تلفیقی اصالت 40*40
  • برچسب اصالت تلفیقی 50*40
  • لیبل تلفیقی اصالت 60*40

البته این امکان نیز وجود دارد که این لیبل را در اندازه سفارشی نیز چاپ نمود، در این صورت کافی است سایر مورد نظر خود را با شرکت چاپ در میان بگذارید.

تمام محصولاتی وارداتی از جمله لوازم بهداشتی، آرایشی دارویی مواد غذایی و غیره باید حاوی برچسب تلفیقی کالا باشند، در غیر این صورت مشتریان و مصرف کنندگان نمی توانند به آن اعتماد کنند و از نظر آن ها چنین محصولی هیچ ارزشی ندارد. به همین دلیل است که بسیار اهمیت دارد تا هنگام خرید هر کالایی مخصوصا در حوزه سلامت و بهداشت، وجود این لیبل و برچسب اصالت را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *